czwartek, 5 lutego 2015

Konkurs Blog Roku 2014!



I ponownie ruszyła maszyna konkursowa. Kilka dni temu zgłosiłam swojego bloga w kategorii tekst roku, i miałam również zgłosić w kategorii "życie i społeczeństwo" , ale niestety jakoś mi to nie wyszło. A to dla tego, że Ofelcia miała "gastro" czyli jelitówkę, i zamiast wklepać dane do konkursu, po raz setny w ciągu dnia, myłam i przebierałam małą. A później jak każda, zabiegana kobieta XXI wieku, po prostu.... zapomniałam. Dzięki temu nie będę robić konkurencji, innym blogerkom, które regularnie czytam, i których blogi polecam. Czytajcie i głosujcie na: Bożenę, Zuzannę, Marię i Justynę, ponieważ prowadzą wartościowe blogi, na których piszą bardzo ciekawe posty!

http://awglowieparyz.blog.pl kategoria życie i społeczeństwo
http://mariavaria.blogspot.fr/ kategoria życie i społeczeństwo
http://francuski-przez-skype.blogspot.fr/ kategoria specjalistyczne i firmowe


No dobrze, cieszę się, że będziecie głosować na moje blogowe koleżanki, ale nie zapomnijcie oddać głosu na mojego bloga! Szanse, na dostanie się, do trzeciego etapu mam tak samo wielkie, jak na zdobycie oskara, na tegorocznej gali, ale przecież nie o wygraną tutaj tylko chodzi. W ubiegłym roku, konkurs, pomógł mi powiększyć grono czytelników, i wielu z Was, trafiło do mnie, właśnie dzięki plebiscytowi. 

Więc jeśli lubicie moje teksty, i podoba się Wam mój styl pisania, a tematy, które poruszam są dla Was interesujące, to serdecznie zapraszam na oddanie głosu na moje twórstwo. Pamiętajcie, że głosować mozna tylko z polskich numerów, niestety. Pieniążki z smsów, zostaną przeznaczone dla fundacji charytatywnej Dzieci Niczyje, pomagającej dzieciakom, dla których życie nie zawsze było różowe. 


Tak więc, zapraszam do wspólnej zabawy!
Wszystkim bardzo dziękuje, za oddane głosy!!!!

4 komentarze:

  1. Mamo w Paryżu, jak zwykle skromnie. Najpierw polecasz innych, a dopiero później chwalisz siebie. Ja zagłosuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobione! - Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Paulino za polecenie :) Mój głos już masz od dawna, szczególnie za to, że nie boisz się wkładać kija w mrowisko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "wkładać kij w mrowisko" ;) człowiek za granicą ojczystego języka zapomina.... ;)

      Usuń